sammanfattning typ.

Kom på att jag inte skrivit riktigt sen i söndags förmiddag. haha så tänkte sammanfatta lite vad jag gjort under söndagen, måndagen och idag.
söndag: då blev det att plugga på prov ungefär hela dagen. alltså när tvillingarna åkt hem. hehe kollade även på one tree hill och gossip girl under kvällen. gossip girl var lite kul. haha!
måndag: blev skolan som vanligt. hade först svenska, hehe lite slappt var det faktiskt, för en gång skull! hehe sen skulle vi ha samhäll själva men Per kom inte ens och öppnade dörren så det blev att ha rast. haha sen efter lunchen var det gympa, dansade. hehe jag suger! och det var värst när man kom till "Ola" eftersom han kan jue bugga. hehe jag fattade ingenting och han fick säga vad jag skulle göra, var även så att han kollade in ögonen hela tiden. det var lite obehagligt eller vad man ska säga. haha! sen när gympan var slut så var det dags för prov, det gick jue sådär. ah! fick såklart inte sluta efter provet för vi skulle börja med ngt vi ska ha till våren. baaaah! aja, så blev att sätta sig i cafetérian med Carro & Therese till typ halv tre och så kom Felicia ochså. så satt och pratade med henne till kvart över tre och så gick jag till tåget. när man kom hem somnade man och sen så pluggade man lite på psykologi provet.
idag: så var det skola igen då. började med digitalt skapande, fortsatte på min "film" haha. senv ar det näthandel, gjorde klart min enkla websida eller vad man ska säga. hehe sen var det lunch och efter det småföretagande. där började vi med bokföring. när den var slut så var det gympa, dansade idag igen. hehe var ännu mer förvirrad idag än igår skulle jag tro. ah, sen så var det engelska, jobbade då i bibblan med papper och fick även reda på hur man ligger till. haha om jag fortsätter såhär och lägger ner mig lite mer så blir det ett vg. och jag har gjort bättre ifrån mig än i ettan så. sen så gick man ner till tåget. när man kom hem så somnade jag och när man vaknade blev det att plugga. far fick även komma upp med mat till mig. hehe.

Eftersom detta blev så långt så får jag väl lägga in en bild också (:

JAG BLIR GLAD!
Postat av: Annie

Sv: Jorå. Vi fick det idag :)

2009-12-18 @ 19:03:32
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0