gårdagen + dagen idag (:

Sitter nu hemma och gör ingenting. det är rätt tråkigt. har inte gjort ngt på hela dagen ungefär. vaknade runt tolv av att Josse ringde, vi skulle ut och fota. somnade om och vaknade nångång runt ett. sen vid två skulle jag äta och Josse ringde även då. vi (eller jag) bestämde att vi inte skulle ut och fota eftersom hon ändå skulle julbaka halv fem. jag ville vara längre. så blir kanske att vara med henne imorn. hoppas! ska även fråga om hon vill följa med ner till stan på onsdag så jag kan köpa julklappar. är det inte typiskt att man får pengar dagen innan julafton eller? jo! aja, vi får se hur det blir.
igår så gjorde jag inte så mkt. åkte till Emira klockan fyra för vi skulle åka plastsäck i höglundabacken. haha ja det blev jue inte förns efter fem så ja. haha så missade därför one tree hill så pappa fick spela in det. vi stack hem till Emira igen vid halv sju kanske. haha klockan sju blev det att kolla på gossip girl. haha bara mer och mer drama. i like it! hehe ringde till far så han skulle hämta mig innan nio för då började coyote ugly. men bilen hade såklart fått punka så mor fick ta och ringa till min kusin så hon och Marcus kom och hämtade mig. kom hem tio över nio då. haha men det gjorde inte så mkt. iaf kollade då på filmen och sen satte jag mig vid datorn. fanns inte så mkt att göra så bara satt här. runt halv ett tror jag det var så gick jag och la mig. var riktigt trött. här kommer två bilder från kvällen. blev inga mer eftersom min kamera dog (:


Snygging ;)
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0