Namnsdag (:

Idag är det min namnsdag så grattis på mig! :D haha
tänkte berätta lite om dagen. blev skolan såklart. först hade vi rast till 20 över 9 som vanligt så då satt jag, Carro & Therese i cafeterian och tjöta, tränade även på naturen. hehe sen var det småföretagnde, blev att gå igenom lite mer inför provet vi har på fredag. sen var det natur, prov. hehe jag vet inte hur det gick, men g får jag nog iaf. sen när det var klart så blev det att äta, hade även lång matrast eftersom naturlektionen är en och en halvtimma så. hehe det var kycklingnuggets, gott! sen när rasten var slut var det samhäll, letade då saker på datorn. sen var det psykologi, gick igenom instuderingsfrågorna inför provet. sen så slutade vi så jag stack ner till stationen och väntade på bussen som aldrig kom. eller jo, den kom 1 minut innan den skulle åka därifrån. hehe så blev att gå på och åka direkt. sen när man kom hem så blev det att sova lite. vid halv fem började jag plugga, hehe det gick inte så bra för jag fattar ingenting. aja, vid sex så gick jag ner och åt, hade jue inte ätit sen skolan så det var gott. efter jag ätit så pluggade jag igen, men orkade inte så länge så blir att plugga mkt mer imorn om jag ska klara detta provet. det är riktigt svårt, hehe och nästan ingen i klassen fattar riktigt. ja men visst är vi en smart klass, eller inte! aja, nu vet jag inte vad jag ska göra men blir väl dator. prata lite med folk och så. (y)

Ps. en söt kille (som dessutom luktar asgott) kollar på mig hela tiden. och jag vet inte vfr. eller vänta, jag kanske bara är paranoid? hehe men jag mötte jue faktiskt hans blick idag så... yeye här kommer iaf en bild på mig (: Ds.


Såhär mys vill jag komma till skolan ngn gång. men synd bara att man blir så himla stor i tröjan! :( Jag vågar inte ...
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0