Beautiful (:

Igår var jag på bio i Åmål, det blev Harry Potter & Halvblodsprinsen. Den var bra! :) Blev faktiskt endel skratt xD Sen efter det blev det dator. Och jag la mig faktiskt halv tolv igår, hade asont i huvudet och var trött så. Haft ont i huvet i tre dagar i rad nu :o Har det nu med :( Jag tkr inte om det asså! Haha och jag har typ slutat att äta godis åxå. Får inte ner mer än typ två-tre bitar och sen är jag mätt på det. Haha det är väl rätt bra egentligen :) Då kan jag passa på att gå ner i vikt och bli smal! :D Hehe, idag har jag inte gjort ngt alls, bara suttit här hemma mest. Inte ens brytt mig om att ta på mig kläder idag så haft pyjamasen på mig hela dagen :) Jag fick även min mobil idag :) En W715 :D Haha det behövdes verkligen! Min andra är jue helt störd så :) Haha men nu ska jag göra ngt annat :)

Puss!
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0