Dagen :)

Idag gick jag upp klockan nio, gick upp och åt frukost med mor, far & moster som var här och åt frukost idag (: Sen efter det blev det duschen, gött! Efter det blev det bara massa tjöt med mor och så. Sen blev det mat runt ett, köttfärssås & spagetti :) Efter maten hjälpte jag mor att diska, haha. Runt två tiden nån gång så gick mor, far, jag & moster ner till stan, moster skulle kolla på ny mobil :) Haha, på väg ner så gick vi förbi kusin, fick se lilla Oden då. Hahha fan vad söt! :D Sen när man kom hem så satte man sig vid datorn lite. Efter det råkade man somna (y) Haha när man vaknade så gick jag ner och åt jordgubbar för sista gången iår. Eftersom jordgubbs säsongen är över nu xD Haha nu vet jag inte vad jag ska göra så. Men blir väl att jag sitter kvar här och inte gör någonting xD Haha

Pyss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Josephine

Onsdag, ;) haha jag fick min mens idag ;) sist fick jag ocks på en onsdag och du på torsdagen efter ;) du måste verkligen skriva ifall du får det ;) hahaha

Ioförsig får du antagligen den ifall det är regelbunden ;)

2009-07-22 @ 23:36:47
URL: http://jsabeth.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ah jag får väl se, mensvärk har jag iaf! Blä! :(

2009-07-23 @ 00:15:36
URL: http://shiningbutterfly.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0