Evelina (:

Nyss kommit hem från Evelina typ. Eller nyss och nyss, för 40 minuter sen typ :) Under dagen så hade jag inget att göra så jag tog fram kameran och gick och fotade lite. Bilderna ser ni i inlägget innan ^^ Sen runt 6 tiden så rensade jag ogräs i grusgången faktiskt. Ah, det var kanske inte så mkt om man vet hur mkt det är egentligen, men fick en hel "hink" iaf :) En sån som det går att köpa potatissallad i, en sån där stor :) Haha sen vid tjugo i åtta så frågade Malin om jag skulle med hem till Evelina, ah visst så hängde jag med dit. Haha först när jag & Malin kom dit så gick vi och hyrde film, det blev 21, Bröllopsduellen och Seven Pounds (: Haha när vi kom tillbaka till Evelina så hade Klara kommit dit och efter ett tag kom även Jossie :) Det blev först att kolla på Bröllopsduellen, haha den var faktiskt bra :) Sen blev det lite paus, då gick vi ner till vägen med Nelly, hon skulle kissa. Haha och eftersom det stog såna där grejer man stänger av vägen med efter kanten så fick Evelina för sig att ställa dom mitt i gatan. Sagt och gjort! Haha undra hur många som kommer bli arga för det egentligen? Hehe ;) Sen gick vi upp till henne igen, då så gick vi upp till hennes rum och skulle höra på en låt med Lilly Allen xD Haha den blev man faktiskt rätt glad av :) Haha blev lite annan musik åxå innan vi gick ner (: När vi kom ner så satte vi på 21. Haha bra kan jag väl inte säga att jag tyckte den var xD Men söt var han iaf :D Jag & Klara stack hem när det var typ en halvtimma kvar på filmen så vi såg inte slutet. Haha, men aja, det gör inte mig ngt ;) Och nu är det väl dags att sova antar jag. Klockan är kvart i fyra och jag är trött :) Haha och jag som sa till mig själv att detta inte skulle bli så långt :o Hehe, men natti natti

Pyss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: THERÉSE

ja det är den, verkligen! ^^

2009-07-15 @ 11:51:47
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0