Freedom (:

Nu sitter man här igen då. Gick upp runt halv tolv idag med :) När man gick ner såg man att man var ensam hemma för mor & far var tydligen i nysäter. Haha blev frukost och så. Sen fick jag för mig att byta plånbok eftersom min är så gammal, ful & trasig. Så då tog jag fram en jag fått av mor & far för några år sen :) Haha den är snygg, men måste ha ny kalender i xD Den är jue från 2005-2007, så den gick ut för två år sen xD Hahahhaha! Och just nu har jag sån jävla mensvärk att jag håller på att dö typ! Inte kul alls :( Igår fick jag jue till och med gå hem från moster för att jag inte orkade vara kvar pga det. Men maten man fick där var god iaf :) Och även smulpajen ! :D Åh, jag älskar! Fast jag hade jue iofs inte ätit det på ett tag så :) Då blev det extra gott (: Haha men nu ska jag väl dra mig

Pyss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0