Ge mig lite mer :)

Sitter nu och lyssnar på lite musik, just nu spelas Dima Bilan - Believe (: Den är bra :D Haha även om han inte är så bra på engelska xD Hehe, igår blev det ingenting gjort faktikskt. Hade inte ett dugg att göra hela dagen så det blev datorn och kolla på film :) Men det kan väl vara mys det åxå, vill jue knappast vara ute i det "fina" vädret. Spöregn! Inte alls kul. Vart tog sommaren vägen? Det var så bra när det var varmt och fint! Kan det komma tillbaka nu eller? Haha men det måste jue vara roligt för Åmål's borna iaf ^^  Haha det är jue bluesen där nu, haha roligt när det regnar såhär xD Hehe, nu var jag nyss nere och åt åxå, pannbiff & makaroner. Haha hur gott är egentligen pannbiff? Haha inte alls gott. Fan jag har bara blivit kräsnare och kräsnare xD Haha om man nu säger så ^^ Men blir väl att vänta på Malin nu, kanske sätter på en film :) Haha

What good is a life
With no one to share?
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0