Hos Carro & Therese (:

Jag sitter hemma hos Carro & Therese nu :) Vi åkte hit igår :D Det började åska så då tog vi fram Geni och spelade det. Haha men det var hur svåra frågor som helst, jag tror jag klarade tre eller fyra xD Haha så kass är jag ;) Sen så åkte vi och hyrde film, det blev Yes Man och Bolt :) Vi kollade på Bolt först :) Den var bra med några roliga kommentarer ;) Haha kommer skriva upp några i slutet av inlägget. Sen blev det Yes Man, haha den var åxå bra :D Hehe, nu småkollar vi på Room Raiders på mtv :p Haha fast jag tkr inte det är så bra egentligen :) Haha men nu blire väl att dra antar jag. Uppdaterar kanske ikväll :)

Vänster, nej andra vänster

Det där gjorde jag med mina ögonglober

Fett med knas

;)
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Josephine

Hahhahahaha, den första ;D

2009-07-10 @ 20:35:20
URL: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0