I don't wanna be in love.

Haha idag gick jag jue upp tio som sagt var. Gick direkt ner i duschen, sen så åt jag och så :) Runt tolv åkte vi till Åmål. Skulle kolla om det fanns burkar till gele nånstanns, eftersom det inte finns i hela Säffle xD Haha, vi hittade några på Profab, sen innan vi skulle hem så gick mor & far in på konsum och handlade lite. Haha där inne träffade jag en väldigt fin pojk :) Haha, blev helt fnissig efter det! :o :D Hehehhehehehehe, sen när man kom hem så plockade man av vinbären och så eftersom mor skulle koka gele. Haha efter det var det mat (som jag inte tyckte om). Jag satte mig vid datorn en stund efter maten. Bestämmde då med Josse att jag ska med henne & David till Bengtsfors den 8:e augusti. All in festival (y) Helt gratis :D Haha Dead By April kommer jue :D:D Hehe, blev att åka till Malin runt sex kanske. Haha då skulle hon baka och så ^^ Hehe, stack hem runt halv tio eftersom jag var så hungrig xD Efter jag ätit så satte jag mig här :) Haha, synd att jag inte kunde åka till Bunkerfestivalen i Bengtsfors idag med, Carl & Oscar skulle jue spela (: Haha men får jue se dom den 8:e iaf :D Haha och jag längtar verkligen till den 4:e augusti åxå, för då ska jue jag, Carro & Therese till Liseberg :D Så jävla kul där :) Aja, nu får man väl sluta skriva innan det blir för långt ;)

Pöss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0