If everyone cared :)

Nu sitter man här och inte gör ngt annat än lyssnar på musik. men Nickelback är jue bra :D haha, nyss ätit mat har jag åxå. panbiff & makaroner. inte gott! bara makaronerna ^^  haha vafan, nu klagar jag på maten igen :o jag tkr verkligen inte om någonting längre.. haha aja, senare ikväll ngn gång blir det ut med Jos och kika lite på torgfesten. men vi går inte in, det är inte värt 100 spänn xD haha torgfesten håller på till lördag så får väl se om man går ut ngn mer dag, men inte så troligt. haha och idag äre bara 6 dagar kvar tills man drar till liseberg. fan vad kul! :D jag älskar liseberg jue :) hur kul som helst där (: haha aja, jag får väl snart dra ner i duschen och så

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0