Karlstad (:

Nu sitter jag här och har typ nyss vaknat :) Nu lyssnar man på Lady Gaga - Love game på ZTV (: Bra är den faktiskt! :D Haha fast jag hörde jue den låten när Just Dance typ nyss kommit ut så ;) Så dfr är den typ uttjatad för mig xD Haha men spela roll, den är jue bra :) Runt två ska jag och far dra till Karlstad till optikern igen .. Måste se så det funkar och så med linserna. Men först så måste man jue ta en dusch ;) Haha efter man kommit hem från Karlstad ska man ringa till Malin och då ska vi åka och handla (y) Blir jue en myskväll med henne (: Haha det blir tacos, godis, chokladdoppade jordgubbar och film! :D Kommer nog bli bra detta : ) Haha man man får väl dra ner i duschen snart så..

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0