Lite sammanfattning (:

Onsdag:
Det blev att dra hem till Jossie runt halv åtta tiden, men när vi gick ut runt åtta så vare inga ute så då gick vi till ica och köpte Ben & Jerry's. hah eller Jossie gjorde det, och då gick vi hem till henne ist. stack väl ut runt nio - halv tio igen, men det var så tråkigt att vi gick hem till henne igen. och satt där & kollade på tv & så :) stack hem runt elva tiden tror jag det var. var så jävla trött liksom xD

Torsdag:
igår gjorde jag ingenting typ, mor väckte mig runt halv elva så gick ner & så :) senare runt tolv så åkte vi och handlade med moster. haha var in till lidl först, sen blev det ner till stan. då blev det först att gå in och lösa in tips eller ngt sånt, sen skulle moster in till hemtex och köpa en handduk. men det blev två ist xD haha sen blev det ica. då fick jag en Ben & Jerry's för första gången i hela mitt liv. haha gott vare! men lite väl dyrt ^^ men det var jue inte jag som betalade så :)

Fredag:
idag har man inte gjort ngt alls än :) gick upp vid tolv så har bara vart vaken i ca en timme (: men ikväll blire iaf film med Josse, egentligen hade vi tänkt att det skulle bli jag, Josse, David & Carl. men David ville inte, och då skulle det bara kännas konstigt om Carl var med. haha förlåt Carl ;) men men.. båda var överens om det så (: jag har ingen aning om när hon kommer hit & jag vet inte vad jag ska göra tills dess. jo jag ska jue duscha iaf :) och äta. men sen blire väl dator och tv skulle jag gissa på.

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0