Rix Fm Festival Karlstad :)

Ja igår blev det jue att dra till Karlstad då :) Vi stack hemifrån runt helv elva nångång. Jag och pappa hämtade Josse och David. Sen blev det ner till stan för att hämta mamma som klippte sig. Sen bar det av till Karlstad (: Vi hade tänkt åka till IKEA först men det blev biltema ist för pappa hade sett att det fanns billigare knoppar till köksluckorna där. Så då blev det dit :) Efter det drog vi till IKEA ändå. Fick då mig en ny papperskorg eftersom min är helt typ trasig ^^ Haha efter det blev det att dra in på Max och äta. Det var inte så gott som jag trodde faktiskt. Men det funkade iaf :) Sen blev det att gå lite på Bergvik. Haha men köpte jue ingenting eftersom man inte hade med sig några pengar :) Efter det blev det stan till optikern. Fick prova linser i en halvtimme så då gick vi ut och kollade torget :) Sen var det bara att dra tillbaka dit. Fick en ny tid om kurs. Och den är imorn klockan tio på morgonen. Snacka om tidigt xD När det var klart så blev det att käka glass, mums :D Haha och efter det blev det att köpa ett par svarta leggins. Fick pengar av pappa till att köpa det. Var jue tvungen att ha ett par. Har jue bara ett par grå och massa vita som jag inte använder. Jag gick och bytte om till dom direkt efter jag köpt dom. Men inne på toan var det trångt och så var det blod eller ngt på golvet som jag råkade dra mina shorts i. Som tur så blev det inte så mkt så kunde ta bort det mesta. Och det syndes iaf inte. Sen blev det att vänta på att klockan skulle blir sju så att rix fm kunde börja. Och snacka om att det var varmt i den folkmassan och solen låg jue på åxå. Men alla artister var duktiga iaf :D Jag bara älskade Kim :D Han var asbra! :) Haha bilder kommer i annat inlägg ngn dag (: Kanske senare ikväll om jag orkar ^^

Pyss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Josephine "http://jsabeth.blogg.se"

jag hade så roligt! :D

2009-07-04 @ 19:31:42
URL: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0