måndag,

Sitter i skolan nu och har info & layout,
Det är rätt tråkigt ..
Efter detta har vi mat och det är äckelmat idag,
Efter det blire matteprov,
Får hoppas att det går bra .. :o
Hehe,
Inte skrivit sen i torsdags heller,
Torsdag spenderades på Vänersborgs badpalats med skolan,
Fan vad det var tråkigt, vi badade i kanske en timma och sen gick vi och åt och så :)
Fredagen var man i skolan, hade svenska prov, det gick väl bra tror jag.
Efter skolan var man med Ralf och vi hyrde film :)
Lördagen spenderades också med Ralf :)
Och söndag var man med Malin,
vi kollade på One Tree Hill och Gossip Girl,
Dom var massa bra.
Men nu slutar jag så

Puss!

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0