Lördag,

Onsdag:
Skolan och sen när man kom hem var man med Josse
Kommer inte ihåg vad vi gjorde men kul hade vi iaf :)

Torsdag:
Valborg
det blev att kolla brasan och så med Josse, David, Carl & Emelie
Ring och dom var med ett tag åxå : )
Trevling vare :D

Fredag:
Blev att vara med Emira,
Men det blev inget första maj dopp för oss inte :P
Emira haltade och så
Blir jue inge kul då, plus att jag orkade inte :)
Haha! stack hem runt tio för hon skulle till Gislaved idag

Lördag:
Blev Åmål runt ett
åkte till jysk för att få en ny madrass till sängen
eftersom den var så himla trasig!
Hehe,
Efter det blev det bara att städa och ställa in den i rummet då :P
Haha det var bra att vi köpte den idag, annars skulle väl mitt rum se ut som fan ett bra tag till
Så kan jue säga att det behöves städa :)
Hehe, senare blir det att kolla film med Josse & David : )
Får se när dom kommer för Josse skulle till sin mormor
och hälsa på sin kusin som var i Sverige nu :)
Haha, får väl se vad som händer mellan detta :P
Haha och jag är satans hungrig nu :o
Och det var jue inte längesen jag åt tkr jag ..

Puss!
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0