Onsdag,

Nationella i matte förut
Det gick inte alls bra :/
Så gåre när man är dålig på matte..
Aja, har administration och fick nyss reda på att jag kommer antagligen inte få g på denna kursen
Piss åxå, men det är för att jag inte lämnat in ett arbete, men jag fattar jue ingenting av det
Och hon hjälper jue en knappast. Vi ska tänka själva, men lätt om man inte fattar!
Fan då.
Så sen när jag kommit hem från ungdomsmottagningen så får jag väl försöka göra klart det
Men vet jue inte hur det kommer bli, kommer säkert ändå få ig på den. åh bajs!
Nu är jag irreterad, så se upp nu :o
JAG BLIR GLAD!
Postat av: carro

men det är bara att kämpa på med administrationen! :D

som Doris säger: fortsätt simma, fortsätt simma! ^^

2009-05-13 @ 11:41:38
URL: http://carrolinee.blogg.se/
Postat av: Therese J

Du e ju bra på matte! du fick ju mvg på ett prov :P

2009-05-13 @ 11:54:08
Postat av: emelie

naeej, det går inte det ;s

2009-05-13 @ 12:21:47
URL: http://emeelies.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0