Tisdag,

Söndag:
Blev att vara med Malin
som det brukar bli på söndagar ^^

Måndag:
Skola igen då
Första lektionen var gympa
jag orkade inte vara med så jag "hade ont i benet"  :P
Hehe, efter skolan blev det inte så mkt

Idag:
Skola först
När man kom hem gjorde man inte så mkt :P
Läste svenska läxan och så
Hehe, bestämde att jag ska till ungdomsmottagningen imorn med
Mor och jag är lite oroliga eftersom jag inte haft "det roliga" på aslänge
Var i November senast tror jag
och det är jue ett halvårsen :o
Ah men nu ska jag sova eftersom jag är jättetrött och att det är skola imorn!

Puss.
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Josephine

Shit. Men jag menar lyckost dej. ;D höh

Skulle också vilja vara utan hörrru, :D



Fast vad konstigt, hoppas det inte är något farligt! ^^

Du får gärna hänga med mig dit någon dag, kan berätta när vi är nästa gång. :D

2009-05-06 @ 19:19:03
URL: http://jsabeth.blogg.se/
Postat av: Josephine

hm, :) när jga skaffade det tog jag bort den på en gång på grund av att man endast laddar ner filmerna fast David kan ladda ner bara musiken på sin dator.

Det är jätte konstgit! ;D

Men vi kan fixa det sen. :)

2009-05-07 @ 09:36:34
URL: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0