Kursen och så

Som sagt var så kom jag ju hem får Axvalla igår. tänkte skriva lite om dagarna (: det var tre händelserika dagar iaf ^^

Onsdag: blev att gå upp klockan fyra och duscha och göra sig iordning. klockan fem blev det att dra sig till åmål. väl där mötte man Alexandra, Hanna, Marika och Felicia på stationen. 06.32 gick tåget. och i Mellerud så klev Carro, Therese & nives på också :) sen när vi gick av i Öxnered blev det bara konstigt eftersom inte ens lokföraren visste om tåget skulle stanna i Trollhättan eller inte. duktigt va?! aja, det gjorde det iaf så blev att gå av där och sedan ta bussen till Göteborg. men bussen var såklart 20 minuter sen så vi missade jue tåget till Skövde. så blev att gå och beställa nya, fast gratis då. för det var ju knappast vårt fel att bussen var sen. haha fick vänta i Göteborg i ca 30 minuter. haha alla passade på att gå på toa där och så. sen på tåget så hade ju alla olika platser så jag fick ju självklart sitta bredvid en gubbe ja, haha mysigt (y) hehe aja, sen när vi var i Skövde fick vi vänta i 50 minuter på bussen till Axvalla. när vi väl kom fram dit så visste vi inte riktigt hur vi skulle gå, men vi kom fram iaf. sen var det dags att börja lyssna på Roger och Kristine som var kursledarna. eller ah, vi lyssnade inte på Kristine eftersom hon skulle på möte. haha! aja, vi åt iaf typ 24/7 kändes det som. haha så hungrig hann man aldrig bli. på kvällen kollade vi på film och det blev The Proposal. hehe den var bra! sen så gick vi och la oss omkring elva tiden.

Torsdag: började med att gå upp klockan 7 och duscha. klockan halv åtta var det frukost men vi gick och åt vid kvart i ist. haha sen halv nio började kusen igen. lunch klockan tolv och middag halv fem. sen på kvällen så kom det en som var typ fritidsledare eller ngt sånt. haha så blev lite lekar och efter det så bastade de flesta men jag, Emelie och Petra pratade bara och kollade på tv och så ist. hehe. sen runt halv tio kanske så satte sig typ alla i köket och umgicks. hehe det var trevligt och vi gick och la oss runt ett. juste, Emelie & Petra lyckades låsa ut sig också xD

Fredag: upp klockan 7 och duscha. klockan 20 över kommer Carro inspringandes och skriker att hon och Nives låst ut sig, haha så det blev bara för Therese att gå till matsalen och hämta nyckel det. hehe sen halv nio var det dags för kursen igen. lunch tolv och sen så stack vi vid 10 över två för att bussen gick klockan halv tre. haha när vi kom fram till Skövde så fick vi ju vänta där i en timma. blev då att gå till ngt köpcentrum där. haha hade inga pengar så kunde ju inte köpa ngt då. men gött att få pengar på måndag. aja, sen när vi kommer tillbaka till stationen så får vi veta att tåget var 10 minuter sent. haha så vi höll nästan på att missa tåget efter men tåget från Skövde ringde det andra tåget vi skulle med och vi hann med det. sen i Öxnered fick vi vänta i en halvtimme på tåget till Ed. sen när vi var framme där blev det bara att ta bussen till Åmål. tjugo i nio var vi i åmål och där stog pappa och väntade på mig. Petra åkte även med till stan, haha. vi åkte direkt till Montreal och köpte pizza. haha fatta vad hungrig jag var när jag inte hade ätit sen tolv! hehe pappa fick då åka och lämna mig hemma och sen åka och hämta mamma på jobbet. hehe sen så stack jag upp och la mig typ. hehe så trött var jag. :)
Men nu ska jag sluta skriva för detta blev mkt, hehe. bilder kommer när jag fått av tvillingarna, Marika & Alexandra :)
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0