Let me love you.

Oj har inte skrivit sen i onsdags, men jag har helt enkelt inte orkat. haha! aja tar väl en liten sammanfattning om vad jag gjort under dagarna. hehe. Torsdag så var det meningen att jag skulle vara med Emira men det blev inte så, så jag åkte till Jossie och sov där. var med på hennes träning som så. sen så kollade vi även på JONAS, heheh helt bra är den jue. ah asså, det är Jonas Brothers serie på disney channel, hehe. Fredag blev att vara med Josse (: Hon sov här och så. blev att kolla på idol och så, pratade mkt och ta oss vid ett-två. haha lördag så blev det att vara med Josse då med. men hon stack hem runt sex så blev dator och tv hela kvällen. igår så var jag med Malin, kollade på one tree hill och gossip girl, sen stack hon hem och jag satte mig vid datorn. hehe ovanligt? aja, kunde ine sova så det var lite jobbigt, somnade runt tre för att sen vakna fyra av att jag var så kissnödig att jag sprängdes. haha! somnade sen igen då. idag vaknade jag klockan sju, gick upp och duschade och gjorde iordning mig och så. 20 över nio skjutsar mor & far mig till åmål eftersom jag inte hade ngn svenska på morgonen. hehe och jag ville jue inte ta den tidiga bussen och vänta i skolan i 1 ½ timme bara för att man skulle kommit en kvart försen till samhällen om man tog halv tio bussen. så ja, mor sa att hon kunde skjutsa mig dit :) snäll är hon! <3  heheh aja, i skolan var allt som vanligt och så. när man kom hem blev det att sova lite, hehe vaknade sju och då fick man gå ner och äta, var jue hungrig som jag vet inte vad. hehe sen så har jag suttit här sen dess, eller jag har jue kollat på teve också. men datorn har jue vart på hela tiden. vilken liten nörd jag r :p hehehhehe
men nu ska jag inte skriva med, vi ses (:   OCH JA, MIN Ä KNAPP ÄR STÖRD!


körde på en favorit i repris idag (:

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0