Whatcha say :)

Sitter nu hemma och gör lite korsord. hehe, förut efter skolan så blev det att gå till mammas jobb. sen när klockan var fyra så slutade mamma och pappa kom även och hämtade oss. haha blev att åka till domus direkt och köpa frukt, godis, dricka och korsordsbok till tåget imorn. hehe sen så gick vi över till donken så jag kunde få i mig lite mat. hehe ingen av oss orkade laga mat (y) aja, sen när man kom hem fick jag en trevlig överaskning :) eftersom jag tappat mitt headset så hade pappa vart och köpt ett nytt till mig. fan vad snäll min pappa är! <3  hehe sen så belv det att ssova litegrann, trött var man. och sen var det bara dags att packa. är helt klar nu. gött (y) hehe så blir väl fortsätta med korsorden och sen sova :) (ser inte fram emot att gå upp 4 imorn!)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0