Dagen och så.

Sorry att jag inte skrivit tidigare. men har inte hunnit helt enkelt. haha! efter lektionen som jag skrev förut så gjorde vi jue det som jag sa i inlägget innan då. hehe, men det gick inte så bra med bilden sen, haha eftersom det inte gick att ändra färg på håret. haha så det får bli på tisdag det! efter rasten var det svenska, blev då att förbereda inför uppsatsen vi ska ha nästa vecka. hehe sist men inte minst samhäll. då grejade vi med vårt arbete, haha eller jag gjorde väl inte det eftersom man var tvungen att ta information från internet och jag orkade inte gå till datasalen! hehe men vi fick sluta tio över tre ist för halv fyra (y) så då blev det att vänta på bussen och så då. när man kom hem så blev det att äta. sen gick jag och vilade lite. haha till halv sju, blev allstå en halvtimma längre än jag satte klockan på. aja, när jag vaknade blev det iaf att plugga då. göra klart inlämningsuppgiften. haha runt nio kom kusin och moster hit för att Malin skulle färga håret på mor. hehe så blev att gå ner till dom och prata lite, till tio ungefär. och när de stuckit blev det att skriva klart det på datorn. är klar nu och hoppas på att det blev bra! hehe snart dags att sova också, så nu ska jag dra :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0