Obsessed :p

Sitter nu här. jag vaknade för inte så länge sen efter två timmars sömn. haha det var gött men nu är jag lite lagomt trött bara. hehe! aja, idag var det skola som vanligt. först var det svenska, pratade lite och så. kommer inte riktigt ihåg :o haha bra minne där (y) sen hade vi samhäll, gick då till biblioteket och skulle leta upp en aktuell konflikt i världen. sen blev det mat - chili con carne. inte gott! hehe sen var det gympa - bad. simmade 250 bröst, 100 på rygg, trampade vatten i 5 minuter, flöt i 2 minuter, dök & tog upp 5 ringar på botten. hehe nej jag dök inte. jag kan inte... hehhehee! aja, sen så blev det att gå upp då. och ja fatta vad jag stressade. det var inte kul! sen så när vi kom tillbaka till skolan så var det praktisk marknadsföring, pratade då på när niorna kommer till skolan. haha, fick också reda på småföretagande provet, jag klarade det men måste göra om momsrapporten eftersom man måste ha godkänt på den. haha den failade iaf ^^ juste, vi fick inte flytta fram provet bara för att körkortsteorin är ett ind. val. bajs! haha så vad tror ni att jag kommer träna på, praktisk eller körkortsteorin? det sistnämnda väl! xD aja, sen så hann man jue inte med två bussen så då fick man vänta i skolan. haha först så gick jag, Carro & Therese till caféterian och satte oss där. sen runt tre tiden så åkte de med tre bussen de har men inte jag. haha så det blev bara att sitta och vänta i skolan. försökte roa mig lite med musik men det var gött tråkigt. haha sen när jag kom hem så var det bara att äta och så, sen blev det att kolla datorn lite och sen klockan fem la jag mig :)  hehe tog lite längre att skriva detta än vad jag trodde, bytt massa musik hela tiden och kollat fb & bdb xD hehehehe men nu ska jag läsa engelska läxa så.

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0