Everywhere.

Sitter just nu och har tråkigt. haha idag har man vart med Emira, när man kom till henne runt två tiden så fick man veta lite saker. hemlisar ;) haha sen vid fyra så blev det att dra till mcdonalds för vi fick lust att äta där. hha! sen vid sex blev det att kolla one tree hill. blev sur för hur det slutade. nu måste denna veckan gå snabbt asså! haha vid sju så fick Emira dra hem och sen dess har man suttit här. packat badkläder har jag gjort också. kul med bad imorn. verkligen. eller inte! haha jag typ hatar det, plus att jag har blivit förkyld igen. jag som höll på att bli frisk i fredags. haha jag är himla glad att jag inte är inne i fel vecka nu iaf, inge kul att bada då jue ^^ haha! nu blir det bara att vänta på mor som kommer hem om 20 min, hon ska hjälpa mig att hitta mina badbyxor. jag har ingen aning om vart dom är. jag kan inte minnas vart jag lagt dom. hehe! jag är bra jag vet (y)  nej men nu blir det väl bara att spela lite harpan tills hon kommer :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0