fredag + lördag (:

Är hemma nu och kollar på körslaget. man hör grannen ha fest också! haha, igår så åkte man till Bengtsfors då. till Josse. först när man kom till Bengtsfors så följde man med Nives & Therese till ngn affär där. sen blev det att gå med dom till konsum. när man kom ut därifrån blev det att ringa till Josse & möta henne på torget. gick in på konsum igen med Josse och köpte dricka. haha, när man kom till lägenheten var David & Viktor där. så blev att prata med dom lite och så. inte träffat Viktor många gånger detta året iaf. kanske en två ggr. haha så var kul att se honom. sen så blev det att gå till ica för att köpa paprika. haha! sen när vi kom tillbaka till lägenheten så stack David & Viktor hem till Viktor och jag och Josse stannade kvar. vi pratade lite och gjorde iordning sängen och så. sen blev det att laga tacos. haha gott! såklart så åker stekspaden rakt ner på mina byxor pga att Josse gjorde ngt. haha din klant! ;) hehe aja, när det var klart kom David & Viktor tillbaka och åt med oss. sen stack dom igen. hehe vi skulle egentligen kolla på film när dom gått men vi orkade inte riktigt det. hehe, så blev att prata och så innan vi somnade ngn gång runt tio. ovanligt tidigt för att vara helg. haha! vaknade runt tio idag. så blev gå upp då. eller vi låg och pratade i sängen till typ elva och då gick vi och åt frukost. sen vid kvart i tolv kom David hem och skulle äta. han hade inte ätit på ett tag nej och hade varit vaken hela natten. haha! jag och Josse kollade då på en film. den var bra. kommer inte riktigt ihåg vad den heter. men haha. sen blev det att bädda ihop soffan och så, även ta upp datorn och lägga in låtar från min mobil eftersom hon inte har några nya låtar. haha! runt tre kom mor & far och hämtade mig så blev att dra hem. direkt när man kom hem blev det att kolla på idol och äta. rätt person åkte ut! haha nästa vecka ska Camilla ut tkr jag. hehe men nu ska jag fortsätta kolla på de andra körerna :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0