Fredag som faen!

Haha har inte hunnit skriva ngt idag. först så var det skolan som vanligt då. första lektionen var praktisk marknadsföring - pratade om när niorna ska och kolla på skolan eftersom vi ska ha hand om dom i en timme då. hehe, sen var det natur - kollade i mikroskop. samhäll - göra uppgifter, fick sluta tidigare. haha, sen var det mat - pyttipanna, inte gott! sen efter lunchen var det småföretagande prov, det gick jue som det gick. hehe sen när det var klart så blev det att ha lång rast och sist så ade vi körtkortsteori. hehe skrev litegranna och så, under ungefär hela lektionen så pep det ngnstans, åh man blev jue så galen på det. hehe den sista kvarten slutade det iaf. haha! sen när man kom hem så åt man och sen skulle jag sova. jag skulle då gå upp runt kvart över sex för att jag skulle till Jossie klockan sju, men tror ni inte att jag stänger av larmet i sömnen elelr och vaknar 20 i 8. haha så blev att stressa upp och åka till henne. hehe hann precis dit till idol började. sen under första pausen så stack vi och hämtade pizzan. haha vi hann fan det också, missade ingenting av idol. haha det var fan rekord. iofs bor hon jue typ vid pizzerian, men ändå! hehe kom hem från henne för typ en halvtimme sen :) haha och juste, Camilla skulle fan INTE gått vidare i idol. jävla låtförstörare är vad hon är! hehe men nu ska jag snart sova (:

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0