Fredag!

Fredag idag. gött! först så var det skolan då. första lektionen var praktisk marknadsföring, fick göra omprov som jag inte visste att jag hade! haha (y) efter det var det natur, gick då igenom ett provpapper. haha! sen var det samhäll, eller vi lämnade bara in hemtentan och sen fick vi sluta. hehe blev då att gå till biblioteket till Nives och Carro, Nives arbete bara låste sig hela tiden så det gick inte att öppna typ. cp vare! aja, sen så var det mat - köttbullar & potatis. inte gott! haha sen var det småföretagande, jobbade med uppgifter och så. sista lektionen var körkortsteori. bölev då att gå igenom provet vi hade förra veckan eftersom 45% hade ig... hehe ojdå säger man till det! sen när det var gjort gick vi igenom om människan. hehe! sen så slutade vi. mötte Natalie vid skåpet så tog följe med henne till bussen, fick även skjuts av henne (hennes mamma) hem när vi gick av bussen. haha! när jag var hemma blev det att äta, hamburgare (y) hehe, efter det så gick jag upp och somnade lite. jag var trött som ett litet as! vaknade för en halvtimme sen typ. hehe så är fortfarande trött mja. och nu väntar jag bara på att klockan ska bli åtta så att idol kan börja! hehe MJ tema idag (y) men nu ska jag dra :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0