Guilty (:

Sitter här nu och orkar inte plugga mer, jag kan inte alls mkt, det fastnar verkligen inte i hjärnan. så detta får jue gå som det går. så nu skiter jag i detta. haha! under dagen så var det skolan. började klockan halv nio som vanligt. vi fick då ett test som skulle se om vi kom ihåg ngt från igår. duktig som jag är fick jag bara ett fel. haha! sen så pratade dom lite och så. sen var det ett prov, fick bara ett fel fär också. se vad jag är duktig. hehe, sen var det dags för lunch, pannkakor blev det. när vi började sen var det bara lite prat om provet och en utvärdering om hur det varit de här två dagarna. sen så slutade vi och då var klockan bara ett ungefär. hehe fatta vad gött det var, om vi skulle haft vanlig skoldag skulle vi slutt halv fyra. så blev att ringa mor och säga att vi slutade tidigare ändå. hehe or och far kom då till åmål och hämtade mig. fast det var jue bara för att far skulle inte på intersport och kolla på ett par skor. annars skulle jag jue åkt buss hem. hehe när man kom hem så la man sig och vilade lite eftersom jag var så trött. sen var det dags att dra igång med pluggandet, runt sju eller ngt gick jag ner och åt lite mat. åtta började idol. tycker Tove ska vidare iaf! haha sen så har jag suttit här sen det slutade. hehe lite trist faktiskt, men kikar igenom provet lite igen också. hehe jag orkar verkligen inte ha prov imorn! bajs, moget anna! jag vet (y) hehe aja, nu ska jag bara vänta på att idol börjar igen och sen ska jag sova :)



puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0