Isn't it obvious?

Sitter här och har inget att göra. egentligen borde jag träna mer på körkortsteorin. haha så jag får väl ta fram det igen. haha! förut så var det skola då, efter digitalt skapande hade vi en lunch på 2h & 20min. då så tränade man lite på körkortsteorin. hehe, men bara lite eftersom vi pratade mest xD sen så var det svenska, gick då igenom några texter inför uppsatsen. haha och vi som skulle få reda på våra inlämningar idag, men nej det fick vi inte! sista lektionen var samhäll, gjorde ingenting då. tror inte ngn gjorde det faktiskt. haha alla låtsas jobbad (y) hehe, när man kom hem sen så vilade jag lite, som vanligt. efter det var det bara dags att ta tag i pluggandet. sen nu så har jag packat lite inför imorn, ska jue till Josse i B-fors då. så kommer inte skriva ngt imorn antar jag. hon har jue ingen dator. kanske skriver i skolan om jag får tid, har jue ingen dator lektion imorgon så. haha men nu ska jag träna lite körkortsteori och sen sova :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0