plugg är såhääääääär kul!

Plugg har dagen bestått av efter skolan förutom lite sömn också. haha! först i skolan så hade man jue rast som jag sa förut. efter det var det dags för småföretagande. gick igenom nytt kapitel. senvar det LÅNG natur. kollade i mikroskop då. och sen lite instuderingsfrågor. efter det var det lunch - kycklinggryta, rätt gott faktiskt. efter lunchen var det samhäll - genomgång och sen instuderingsfrågor. sista lektionen var psykologi - skrev och gick igenom som vanligt. även om vi bara gör det nu så är det rätt kul! haha sen så var det bara att dra ner till bussen, när man kom hem åt man och sen sov. sen har det vart plugg sen dess. inte kul! haha men måste man så måste man. men snart är det dags för lite mat iaf och ska kolla på 8 simple rules med. det är bra! juste, det var konstigt att se mig med typ mkt mascara idag eftersom jag inte haft det sen i fredags xD hehe! aja, nu ska jag dra :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0