skola och lite sådär

Idag var det skola då som vanligt. började med att vi hade uppsats i tre timmar. eller man fick gå efter en timma men hade 3 timmar på sig. jag var klar runt tio. haha sen så åkte jag hem med tolv bussen eftersom hade egentligen rast till körkortsteorin som börjar 14.10, haha hur kul är det att sitta i skolan 4 timmar och inte göra någonting alls? hehe aja, så typ hela min klass stack hem när dom var klara med uppsatsen xD hehe, sen när man kom hem så sov jag lite (ovanligt!) och sen har jag suttit här. nyss kollade jag på idol också, väldigt svårt att säga vem som åker ikväll men hoppas på Rabih, Erika eller Reza. haha! men får väl se vem det blir. ska även visa min outfit för igår, tkr den var lite söt. haha och ni behöver jue inte klaga då! xD


ja, bilden är tagen kvällen innan.
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0