skola, sova + plugg ..

Inte skrivit ngt idag pga skolan och sen somande jag när jag kom hem. när jag vaknade belv det plugg eftersom samhällen ska vara inne på fredag och jag började idag. hehe! aja, kan berätta lite om skoldagen. först när man kom till skolan så hade man jue rast till 9.20, då så satte sig jag, Carro & Therese i caféterian och fikade. eller dom gjorde det men inte jag eftersom jag inte har några pengar. haha! sen så blev det småföretagande, Camilla var inte där så blev inte så mkt gjort. hehe. sen var det lång natur, blev att träna inför provet typ, haha! sen var det mat - äckligt! efter maten var det samhäll, blev att jobba med hemtentan och sist var det psykologi, skulle då jobba med försvarsmekanismer eller ngt? haha aja, det var rätt lätt iaf (: sen när mna kom hem så somnade jag jue som jag sa. och nu ska jag gå till min dator eftersom jag sitter på den stationära, haha :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0