skolan + karlstad.

Idag var det skola igen då. hehe hade så bråttom imorse att jag glömde gympakläder. duktigt anna! haha aja, först var det svenska, gick igenom för uppsatsten igen. TRÅKIGT! dör på dom lektionerna kan jag jue tala om för er! haha sen var det samhäll, gick igenom och sen fick vi frågor att jobba med. efter der var det mat, korv & mos. INTE gott! hehe sen var det gympa, jag var jue då inte med så blev att kolla på. haha! ah sen efter gympan var det praktisk marknadsföring, blev att vår klass skulle vara med i datorsalen och hjälpa till när niorna kommer på onsdag. haha vi började även på en uppgift. haha den verkar vara lite roligare än alla andra iaf! hehe aja, sen när jag slutade blev det att åka och hämta malin, sen bar det av till karlstad. skulle till optikern! men inte förns halv fem så blev att kolla i affärer först. hehe köpte tre linnen, en cardigan på gina, ett nagellack & toffsar på H&M, en jacka på obs. haha gött! när man kom hem satte man sig vid datorn, men nu ska jag äta :)

puss

uppdatering: vfr vill det inte läggas ut på bloggen? :o
okey, nu gick det
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0