afrikansk dans?

Idag var det skola dådå. trött som bara den har jag vart idag! först var det engelska, då kom några från Uganda och pratade med oss och så. sen var det digitalt skapande, blev inget gjort nästan eftersom jag inte fattade när det stog på engelska xD hehe, sen var det matrast, LÅNG! hehe vid kvart i ett skulle jag ha mentorsamtal då. hehe jag hade tydligen mångra bra egenskaper eller vad man ska säga. hahahhahahahah! ^^ när rasten var slut så blev det att gå till aulan och kolla på afrikansk grej. haha segt vare fan. haha fast ibland skrattade man iaf :p hhehe vi hade dfr ingen Svenska (y) hehe och sen så hade vi ingen samhäll heller eftersom det tog slut typ kvart över tre så slutade vi då :p haha nu får jag dra innan datorn stänger av sig :p

puss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Carroo

Dansen var så kul när dom började "shejka" loss framför dom 2 som satt längst fram xD

2009-09-05 @ 23:46:57
URL: http://carrolinee.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0