Annas bästa vän - gästbloggar! :D

Hejsan! Alla Annas söta läsare :D

Det är såhär jag "Josephine" är med och tävlar i VECKANS BLOGG! Jag har aldrig varit med och tävlat om detta eller i någon tävling typ. Och det skulle betyda jätte mycket ifall jag vann. :D
Men för att kunna vinna ska man få så många röster som möjligt och röster får man ju genom andra bloggare eller människor. :)

Nu undrar jag ifall ni kan rösta på min blogg! :D Vore jätte snällt!
Varje blogg-person som röstar kommer få en länkning i min blogg och ett stort tack.

Jag är nummer 6 och här är bloggen ni ska kommentera i.

http://matildaarosqvist.blogg.se/2009/september/borja-rosta.html
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0