Battlefield :D

okey nu ska jag faktiskt skriva om gårdagen. först så var det skola då, praktiskt marknadsföring först = uppgifter. sen natur - gissa olika växter, slutade tidigare. sen samhäll - repetition, slutade tidigare. sen mat - italiensk ostsoppa = inte gott. hah sen efter lunchen var det småföretagande - uppgifter = tråkigt! haha sist men inte minst körkortsteori, fick bara böcker så vi slutade efter 10 minuter kanske, så blev att vänta på bussen i en och en halvtimma. inte kul! när man kom hem gjorde man inte så mkt. mest dator & teve och sådär. haha klockan åtta var det idol då. och runt nio kom Ralf hit, satt lite vid datorn och så, sen blev det att kolla på Wild Child. och killen är jue bara för snygg! hehe han stack hem runt tolv, belv då att kolla lite dator & sen sova! gott. imorse vaknade jag runt tolv och sen dess har jag inte gjort ngt alls, bara dator och teve. roligt verkligen. juste, jag har sovit också, råkade jue somna som vanligt. hehe ikväll runt nio blir det antagligen kolla på csi. om jag inte är med ngn vill säga. så får väl fråga runt lite. och just nu sitter jag och lyssnar på Jordin Sparks - Battlefield. asbra! :D



Puss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Therese

Tittade ni inte på kändisdjungeln? :P

2009-09-12 @ 18:17:26
URL: http://teresjohansson.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0