Bilder från helgen.


Carro & Therese sov här torsdag - lördag :)


Vi träffade på David & Josse under fredagen (:


Varma mackor på kvällen :p


Dom köpte glass på kvällen, men inte jag :p


Snow slush :p


Carro & Therese :D


Vi är snygga när vi pratar jag vet (y)


HAHA!


haha vafan, hur ser jag ut? :o


ja, ingen kommentar!


mina skor matchar min tröja! hehe


såhär fina var vi på lördagen! hehe jag ser förtvivlad ut :o
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Carro

Fy vad äcklig min snow slush ser ut! Det var den ju oxå men ändå :P Ditt hår ser ju nästan blött ut på bilden med oss tre när vi va ute på kvällen xD

2009-09-28 @ 13:28:01
URL: http://carrolinee.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0