dagen

Sitter här och kollar runt på bilddagboken och facebook. har nyss kollat på csi ny. det är bra! hehe, idag blev det att gå till skolan igen då. först blev det svenska, tråkfilm! sen vare samhäll, nytt ämne. mat, falukorv & stuvade makaroner. inte gott! sen var det gympa, baseboll eller hur det stavas. var faktiskt rätt kul. sen var det praktiskt marknadsföring, gjorde uppgifter. tråkigt! sen blev det att stanna i skolan till tre eftersom Camilla jäveln inte släppte oss så vi hann med två bussen. och detta bara för att ÅMÅLSBORNA kom försent till lektionen. det straffar alla såklart. även vi tre (som hade buss) som kom i tid. jävla idiot är vad hon är! men far var iaf snäll och hämtade mig och Ralf klockan tre. han hade kunnat komma tidigare men jag var snäll och väntade med Therese på hennes buss eftersom hon var ensam idag. eller den enda som tog den bussen eftersom Nives fick sluta tidigare eftersom hon går turism och Carro var sjuk idag. haha, sen när man kom hem så blev det att äta. då ringer Ralf och frågar om jag vill va, ah visst säger jag. han skulle bara äta innan. då hade jag tänkt vila lite innan han kom men äta betydde tydligen att ta en banan. haha så blev inget vila där inte. han stack hem nio, precis då csi började. haha och nu ska jag väl bara sitta här litegrann och sen sova för att vakna upp till ännu en skoldag. hoppas ni haft en bra dag :)


jag idag, inte så snygg bild men xD


puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0