hemma

Sitter hemma nu med Carro & Therese. dom åkte med mig hem idag. när vi kom hem till mig blev det att kolla på tv, och sen mat. lasangette (y) eller hur det stavas .. haha sen runt sex stack vi ner till kappahl för att göra en uppgift i praktiskt marknadsföring. de hade tydligen inte tid men ändå stog det en i personalen som bara vek kläder och pratade med folk. men jaja, så jag gick och provade två linnen som jag fick av far :) då gick vi till affection ist. men vi skulle prata med chefen sa hon så vi skulle komma tillbaka imorgon. hehe sen stack vi hem och nu sitter vi och kollar lite på Americas best dance crew. herregud vad dom är duktiga! hehe men nu ska jag dra (:

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0