gårdagen

Hehe okey, det var rätt tråkigt nere på tivolit så blev att dra hem igen. så nu får jag väl berätta om gårdagen och så, men har inga bilder än, så dom får ni se imorn :)

Gårdagen: vaknade klockan åtta och kunde självklart inte somna om. så blev att sätta sig här lite och kolla. tvillingarna vaknade också så då belv det att äta frukost. sen blev det att duscha och så. göra sminka sig. ehhe tappade mitt puder. det gick sönder såklart. sen så råkade jag öppna den i väskan och hela det lilla facket blev helt fullt. blev bara att dammsuga väskan idag det! hehe, sen när vi gjort oss iordning och så, blev det att gå ner till marknaden ock kika runt där. blev att köpa strumpor, godis, en munk. kommer inte ihåg om jag köpte ngt mer :o  hehe sen runt tre-fyra? stack vi hem och så. blev lite dator, tv som vanligt :p klockan åtta blev det att kolla idol. hehe sen runt nio blev det att dra ner till tivolit. hehe blev att åka "spindelmannen", en ny, åkte även virvelvinden. haha kul! sen runt elva-tolv så blev det hem. tog in bilderna på datorn och sen blev det sova. välbehövt kan jag jue säga då! :)

puss

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0