What about now (:

Sorry för att jag inte har skrivit ngt idag mer än i skolan. men jag orkar helt enkelt inte. så nu tänkte jag berätta lite om min dag. skriver bara om eftermiddagen eftersom jag redan skrivit om förmiddagen. efter näthandeln var det lunch - fisk. godare än jag trodde. sen var det småföretagande - jobba lite och sen gå igenom. gympa - va inte med, forfarande förkyld ... efter gympan var det engelska, först klassråd och sen läste Lena ett kapitel i The Wave. hehe efter det slutade vi men fick stanna kvar i skolan och vänta på bussen i typ en timma nästan. hehe segt! sen när man kom hem åt man lite och sen somnade jag som vanligt. hehe vaknade runt sex tiden tror jag och satte mig då vi datorn. sen klockan åtta blev det idol och nu sitter man här igen. fick nyss reda på att jag var med i tidningen idag också av Marieke. men bilden var jue gammal. typ sen åttan och det är jue tre år sen väl? hehe aja, nu ska jag sitta här tills idol röstningen börjar och sen blir det sova :p



puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0