hemma

haha efter rasten jag hade när jag skrev det senaste inlägget så hade jag småföretagande. fick ngt gjort faktiskt! haha och vad tog åt Ralf? jag har väl inte gjort dig ngt eller. sluta bli så jävla sur på mig! sen efter den lektionen så blev det körkortsteori, provet blev flyttat en vecka så det är vecka 41 ist. gött de! haha sen vid bussen på var det bara fyra st som gick på från skolan. haha lite fult, men kanske beror på att det är fredag idag. aja, när man kom till stan så säger far att vi ska åka till Bergqvist och kolla på ett par skor som han och mor såg i förmiddags. dom var snygga! så blev att köpa dom. eller pappa köpte dom åt mig eftersom jag är fattig nu. hehe men om man behöver nya skor behöver man ^^nu ska jag sova lite eftersom jag är mkt trött!



puss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: RALF

jag blir sur när du ska rätta mej. låt mej göra som jg vill. o sluta rätta och sej till mej vad jag ska göra

2009-09-18 @ 21:05:15

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0