jag har ungefär lika kul som dig, Annie? xD

1. Vad heter du? - Anna

2. Vad kallas du? - Anna

3. Vad vill du bli kallad? - Anna

4. Födelsedatum? - 920606

5. Stjärntecken? - Tvilling

6. favorit musik? - allt typ

7. Msn? - jao

8. troende? - naa

9. Vart bor du? - home sweet home

10. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson W715

11. Har du en egen dator? - jao

12. Vem är din/dina bästisar? - haha många

13. Har du något husdjur? -2 :D

14. Sommarens planer? - inga, LÅNGT kvar

15. Vad älskar du mest? - jagvetinte

16. Intressen? - Musik typ

17. Favoritband/artist? - ehm, Dead by april typ

18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - What can I say

19. Namnsdag? - 18 feb & 9 dec

20. Vad skulle du vilja heta? - det jag heter funkar väl?

21. Vad heter du på din msn just nu? - -     Anna

22. Hur många olika grupper har du? - en

23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - som honom?

24. Var skulle du bo om du fick välja? - Göteborg :p

25. Vad har du på dig? - Leggins & två linnen

26. Har du något i håret just nu? - en tofs 

27. Vad har du gjort idag? - vart med tvillingarna under förmiddagen, kollat stan med Jos & Hampus på kvällen

28. Hur mår du just nu?- bra väl

29. Hur brukar du annars må? - bra väl

30. Har du några syskon? - nej ..

31. Vilket är ditt favoritgodis? - choklad!

32. Vad är det finaste som finns? - kärlek

33. Vilken är din favoritdryck? - Vatten, te, oboy

34. Vilket är ditt favorit tv-program? - One Tree Hill & Gossip Girl

35. Vem är din förebild? - vet inte, mamma?

36. Vad är bäst med dig? - vet inte, fråga ngn annan?

37. Hatar du någon just nu? - naa, hatar och hatar

38. Saknar du någon just nu? - Jo

39. Är du allergisk mot något? - nej inte vad jag vet

40. Hur många bilder har du lagt ut? - vart?

41. Är du kär? - mm

42. Isåfall i vem? - det vet han om själv

43. Vad är din civilstatus? - Singel

44. Är du homofob? - nej

45. Vad gjorde du igår kväll? - var på tivolit :p

46. Vilken är den godaste frukten? - äpple :p

47. Den godaste grönsaken? - gurka :p

48. Och bästa bäret? - Jordgubbar :D

49. Är du underviktig - NEJ! xD

50. Hur lång är du? - 160 cm kanske? lite mindre skulle jag gissa på men inte mkt

51. Vad är du bra på? - fråga inte mig :o

52. Något du tycker är kul? - vänner

53. Har du varit ute idag? - mja

54. Vem ringde du senast? - mamma

55. Vad var du senast arg på? - jag vet inte

56. Hur många hus har du bott i? - ett hus, en lägenhet

57. Bäddar du sängen? - inte så ofta nej

58. Snarkar du? - vet inte?

59. vem sov du senast hos? - Carro & Therese skulle jag gissa på

60. Har du ett sladdlöst tangentbord? - ja, dator med

61. Vad lyssnar du på just nu? - Daughtry - What about now

62. Vill du tatuera dig? - jag vet inte

63. Vilka sidor/program - huh?

64. Laddar du olagligt ner musik? - händer

65. Vad stör du dig på? - mkt

66. Vad är kärlek för dig? - mkt

67. Brukar du lyssna på hög musik? -händer, inte så mkt längre

68. Vad gör du om dagarna? - skolan, sover & läxor. vänner

69. Tycker du om popcorn? - sådär

70. Vad är din favoriträtt? -tacos

71. Har du skärt dig nån gång? - nej. råkat när jag rakat benen däremot ..

72. Är du död? - men nej väl

73. Är du osynlig? - ah meh nej

85. Vinter eller sommar? - sommar

86. Knarkar du? - självklart

87. Röker du? - fyfan nej!

88. Super du? - nej

89. Äter du? - Inte just nu

90. Snusar du? - blä

91. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - olika varje gång, men oftast: hur fan ser mitt hår ut?! :o

92. Har du bakat en pizza någon gång? - nej

93. Gillar du anonyma bevakare? - inte direkt

94. Vågar du rapa högt inför andra? - ofc

95. Vad skall du göra sen? - Sova

96. Vad ska du göra imorgon? - va med Malin

97. Privat fest eller festa med folk på stan? - jag festar inte

98. Vem kramade du senast? - mamma

99. Hur ofta sitter du vid datorn? - varje dag

100. Har du kysst nån den senaste veckan? - Nej

101. Öl eller vin? - inget

102. beroende av något? - Musik

103. Vem står dig närmast? - mamma tror jag

104. Vad klarar du dig inte utan? - massor

105. Behöver du mer kärlek? - ja

106. Är du natt eller dagmänniska? - ibland natt, ibland dag

107. vem skrev du senast med på msn? - ehm, Mårten

108. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - vet inte 

109. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - båda?

110. När ska du flytta hemifrån? - när jag gått ur skolan och fått jobb

111. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - Nej

112. Vill du ha barn någon gång? - Ja, nångång

113. Hur stor säng har du? - 90 ..
114. Vill du ha längre/kortare hår? - lika långt som jag har nu men tjockare

115. Gillar du Schlager? - inte direkt va

116. Har du en dålig hårdag idag? - nej :p

117. Favoritfärg? - svart

118. Dagens händelse? -inget

119. Vad är klockan nu då? - 23:57

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0