kom på..

Jag kom på att det är programmets halvdag imorn! Då ska alla i handel umgås, alla 1:or, 2:or & 3:or. haha orka vara med ettorna och treorna :o haha spec en person i trean som jag verkligen inte tkr om xD Josse du vet vem jag menar ;) hahaha aja, då blir det iaf en slappdag, mjukisbyxor & nästan osminkad & uppsatt hår :p hehehe, orka göra sig iordning när vi säkert bara ska gå eftersom vi skulle ha bra skor & fika med oss... hahahahhaha!
Och jag ska jue bli nyttig och börja gå varje dag och inte äta mkt godis alls. haha och eftersom jag kommer äta en kexchoklad imorn får jag inte äta ngt på fredag. och inte heller alls mkt på lördag, typ några bitar bara om mor & far köper hem. annars blir det jue inget då heller ;) hehehheeh! jag SKA bli smal! :D

pusspuss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Josephine

Menar du min kusin, för annars kommer jag inte ihåg just nu för min hjärna är helt död eftersom jag har förkydning. :P Därför kan jag nog inte vara just nu under dagarna eftersom ja är sjuk men jag väntas tillbaks till skolan på måndag :D Men vi ska flytta försa oktober nu :P

2009-09-03 @ 08:54:19
URL: http://jsabeth.blogg.se/
Postat av: Josephine

Nej, men du skrev ju att jag visste i detta inlägget! :P Det var någon du inte gillade som gick i trean.

~

haha spec en person i trean som jag verkligen inte tkr om xD Josse du vet vem jag menar ;)

2009-09-03 @ 10:25:24
URL: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0