skola & plugg hela dagen lång.

idag har jag inte skrivit ngt alls. kommer inte bli mkt heller eftersom jag måste plugga. har prov imorn och jag fattar ingenting. förut var det då skola. först var det engelska, den lektionen gick rätt snabbt. sen blev det digitalt skapande, snabbt den med. sen så skulle vi jue ha 2 h 20 min rast, men eftersom Nives var ledig idag så fick jag följa med Therese till elevrådsmötet, det första och sista! haha, när det var klart gick vi och åt men det var äcklig man så då köpte Therese en macka och så gick vi och satte oss borta vid skåpen vid borden där. lyssnade på lite musik medans hon åt och så. blev sen upp till datasalen där Carro & Ralf satt, kollade lite bloggar och så. sen blev det svenska, skrev på min inlämning. blev inte klar så får lämna den imorn ist för idag. sista lektionen var samhäll, det sista av genomgången inför provet som vi har imorn. jag fattade ingenting som vanligt. när man kom hem gjorde man inte så mkt mer än åt och så. sen så skrev jag klart min svenska och nu pluggar jag samhäll. tråkigt! men måste man så måste man. så nu måste jag fortsätta plugga, kanske skriver ikväll om jag hinner/orkar

pusspuss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0