That's what I go to school for :)

Sitter hemma nu och har ätit för inte så länge sen. idag har man varit på sånhär arbetsmiljökus med HP3. hehe det var rätt tråkigt, dagen gick segt kan jag jue säga då. skulle egentligen ha slutat klockan två idag, men fick sluta tre. och då var man självklart att vänta på bussen nästan en timme. hehe så jag, Ralf & Felicia gick till biblioteket och satt där eftersom det var så kallt ute. haha sen tio i fyra kom bussen då. ska dit även imorn och då får vi ett litet prov, haha för att se om vi lärt oss ngt. jag undrar om det kommer gå bra med mitt minne ^^  hehe nu borde jag träna på prov, så får väl göra det nu innan idol börjar :p

puss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Caroline

så himla tråkigt var det ju inte :P

2009-10-02 @ 23:32:19

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0