Tråkig dag ..

Först var det skola då. första lektionen var svenska - uppgifter och lite prat. självklart kunde varken jag & Ralf koncentrera oss så blev att prata rätt mkt. haha! sen var det samhäll, genomgång och sen läsa i boken. efter samhällen var det mat - panbiff & potatis = inte gott! hehe sen var det dags för gympa, som jag inte var med på eftersom jag är mkt förkyld. då fick jag och Sofia gå runt skolan men ist satte vi oss i bibblan vid datorerna :p hehehe sen var det dags för praktisk marknadsföring - uppgifter som vanligt. inte kul alls nej! sen när vi slutade så stannade jag kvar i skolan tsm med Ralf. han ville vara kvar och greja med photoshop och jag var snäll och stannade kvar eftersom han har gjort det när jag inte kunnat åka tåg, hehe. sen när man kom hem blev det att äta och sen somnade jag. hehe vaknade runt åtta så blev att sätta på teven och kolla på idol direkt. sen när det var slut så blev det att kolla csi ny med mor. och nu sitter man här. måste göra engelskan också, så får bli att göra det nu. föresten det har åskat, haglat och snöat här idag. det är inte okej, inte alls! :o hehehe

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0