trött!

Förlåt för dålig uppdatering. men jag har helt enkelt inte orkat skriva idag.
Kortfattat om dagen: skolan som vanligt, fick skjuts av far som jag skrev imorse. första lektionen var småföretagande, fortsätte med upgift. natur - film om skogen, instuderingfrågor. mat - hamburgare (y) samhäll - gå igenom nytt = skriva skriva. psykoligi - fortsatte från förra gången om Freud. sen slutade vi så tog två bussen hem. gott det! när man kom hem blev det att äta, sen sov man lite. runt halv sex kom kusin och hämtade mig så jag kom till ungdomsmottagningen. när man kom hem igen blev det dator & tv. sen vid åtta började idol så blev att gå ner och kolla med mor & far. och nu sitter man bara här och har väldans ont i halsen. FORTFARANDE! så irriterande, jag börjar bli riktigt trött på det nu asså ... hehe men har inte så mkt mer att säga nu :)

pusspuss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0