trött

Förlåt att jag inte skrev ngt igår men igårkväll var jag med Ralf & Niklas så jag hann tyvärr inte skriva ngt :p men det var trevligt igår iaf :) först blev det skola. haha sen när vi skulle hem så råkade jag såklart tappa mitt busskort, typiskt. vi letade överallt, vi hittade det inte. vi gick till expeditionen och så, fick ett tillfälligt ifall mitt kommer fram. haha men annars kommer jag få betala nytt. för 360 spänn, vilken himla tur att det bara är för september för de andra månaderna har jag jue kvar :p hahah xD ah, vi missade jue såklart bussen så då fick mor hämta mig & Ralf (: hehe då passade dom på att gå in på Eurocash åxå ^^ när jag kom hem kollade jag datorn, sen helt plötsligt skulle Ralf komma hit xD haha när han kom så åt jag och sen stack vi till Niklas :p där blev det först lite prat och så, sen blev det att dra ut på stan och kolla ljusfesten, det var inte så kul nej xD ont i magen hade jag med :( och nu vet jag vfr jag hade det ... haha efter ett tag blev det att gå tillbaka till Niklas, kollade då på en film :p haha sen blev det prat igen. stack hem halv tolv gjorde vi :p hehe. Nu är jag trött som fan och har ont i magen :( det är inte mys nej :o så idag blir det väl bara att ta det lungt (:

puss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Carroo

Duktigt anna att tappa bort det :P

Har du det inte på samma ställe hela tiden?

2009-09-05 @ 23:45:34
URL: http://carrolinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Niklas? :)

2009-09-06 @ 13:16:10
URL: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0