Dagen

Jag har försökt göra engelska läxan ett bra tag nu. men det går inte så nu gav jag upp. Carro får hjälpa mig på lunchen imorn :p haha idag har man inte gjort så mkt mer än skolan. först var det svenska, och jag var inte med för fem öre kändes det som :p hehe att inte vara med helt på måndag morgon är bara vanligt för min del xD hehehe sen belv det samhäll, jobbade då med frågor bara. mat sen, köttbullar m potatis. inte gott nej! haha sen blev det att ha gympa, eller jag var inte med. så jag, Carro & Totto skulle gå 4500 steg, men det blev bara 3900 xD hahaha sen var det praktiskt marknadsföring, sitta vid datorn och göra uppgifter. sen slutade vi :p hahah när man kom hem så åt man och så, blev sen att sova litegranna :p gott! har suttit här sen jag vaknade dådå :p småpratar med en kille från skolan som inte vet vem jag är, men jag vet vem han är :p haha lite småkul sådär :) hehe bara för att han ska veta vem jag är så ska jag hälsa på honom imorn :p ojoj :o jag kommer så dö! hehehe. men nu har jag iaf noppat ögonbrynen så nu är det bara kläderna kvar :p hoppas dom har tvättat linnet nu :o och även min tunika. annars kommer jag få panik eftersom vi har skolkort imorn :p haha! så nu måste jag ner och kolla



Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0